30.5.10

Vihm kõrbes! Mismõttes!

... ehk siis mis te arvate, kas meil jäi tänane Persepolise retk tegemata või jah?

















Ärkasime hommikul vihma saatel, aga sättisime end siiski minekule. Oleme ju ikkagi kuival aastaajal kõrbes, mis see väike sabin ikka teha saab. Küll ta järgi jääb... Jäigi ta jeeeeeee!!!! :(

Hakkas hoopis kõvemini sadama ja ilm läks jube külmaks. Algul väikse sabina saatel 2 km kaugusele bussijaama vantsides leidsime kollektiivselt, et ma olen ikka paras totu, et märja ilmaga plätude ja sokkidega ning ilma fliisita välja tulin. PS! olgu siinkohal selgeks tehtud, et plätud ja sokid ei ole Iraanis TOP1 fashion disaster. Kombekad naised (nagu mina :)) ei näita nimelt ka plätude puhul oma varbaid. Ja ei olnud ma totu midagi - 2 tundi hiljem hotellitoas olin ülimalt õnnelik oma kuivas fliisis ja hiljem, kui välja läksime, sain jälga tõmmata ka kuivad tossud.

Tänane päev läks vihma tõttu suht raisku. Läksime hommikul bussijaama, sõime seal hommikusööki ja kaanisime topside viisi kuuma teed, saatsime internetikohvikust kodustele kallitele kirja ja tulime sama targalt taksoga linna tagasi. Taksojuht, vana s---pea, pani meid veel hotellist 300 meetri kaugusel maha, sest tal oli nii mugavam. Meie pidime aga vihmas kahesuunalisest ja 100realisest ülitiheda liiklusega tänavast läbimärjade ja siniseks külmunutena kuidagi üle saama.

Hotellis kostitasime endid kuuma dušiga ja pugesime teki alla unele. Õhtul kondasime pisut linnas ringi ja käisime ühes korralikus traditsioonilises restoranis kehvale päevale kompensatsiooni saamas. Loodame paremale õnnele homme.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar