9.6.10

Lõpuks ometi oskan farsi keelt!

Oma reisi 11. päeval võin lõpuks ometi julgelt öelda, et olen läbinud farsi keele audioõppe kõik peatükid ja võin nüüd vabalt iraanlastega vestlusse laskuda. Aga iraanlased peaksid arvesse võtma, et tuleb jääda etteantud dialoogi raamesse, muidu ma keeldun neile vastamast.

Nimelt nüüd, 10 peatüki järel, oskan ma iraanlasega maha pidada järgmise vestluse:

"Tere, kas sooviksid lõunat süüa?"
"Millal, kas praegu?"
"Ei, kell 3."
"Kus?"
"Restoranis Zafari tänaval."
"Kellega, kas sinuga?"
"Minu ja minu naisega."
"Ei, ma ei taha sinu ja sinu naisega süüa."
"Mida sa siis teha tahad?"
"Ma tahan minna šoppama."
"Kas minuga?"
"Ei, mitte sinuga. Sinu naisega!"

No ja siis muidugi ka see, et ma olen ameeriklane ja räägin farsi keelt.

Suht praktiline.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar