4.8.10

Mitte väga muljetavaldav Kashan

Kashan. Imelik linn. Vähetähtis paik. Hotelle on siin vähe, nad on kallid, aga see-eest kehvad. Kui näiteks Yazdis maksime restaureeritud ajaloolises liivast häärberis WC ja dušiga toa eest koos hommikusöögi ja internetiga 40 dollarit, siis siin oleme sama raha eest ühiselamu tüüpi majas haiglapalatit meenutavas toas, kus pole toas duši ega WC-d, pole hommikusööki ja internet on lisatasu eest saadaval fuajees. Juba tuppa jõudes oli padja peal mingi mustade juustega naise jäljed. Väkk.

Käisime bazaaril, kus ostsin ühe kingi oma kodusele kallile. Pean homme aga tagasi minema, sest vaatamata mu korduvale küsimisele ja müüa sama palju korduvale vastupidisele kinnitusele jäi patarei kui ülivajalik osa siiski kaasa panemata.

Võibolla ma olen lihtsalt väsinud ja hakkan tüdinema, aga tundub, et müüjad on siinmail keskmisest enam lambad. Seletad küll seitse korda, et 2 salatit, 1 hamburger, 1 jook, aga lauda tuuakse ikka midagi valesti ja summa kokkuarvutamisel jääb sõrmedest vahel puudu :)

















Sellele vaatamata olen ma tänu abivalmis kaupmeestele suutnud tõelise kingikoti kokku komplekteerida. Viin koju 2 CD-d traditsioonilise muusikaga, ühe raamatu pärsia luulega, 2 paari kõrvarõngaid, 1 kaelakee, 2 käevõru, 2 käsitsi trükitud lina, 1 käekella, 1 rahakoti, 3 pikka pluusi (mida kõlbab vist küll kanda ainult Viljandi Folgil), 2 rätti ja palju söödavat. Iseka inimesena on enamus nänni ikka mulle endale - teistele jääb üldjuhul piltide vaatamise rõõm :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar